Pružite informaciju

Najprivlačniji su oni postovi koji informiraju o nečemu ali otkrivaju samo dio informacije potičući čitatelje da kliknu na link u potrazi za ostatkom.

Budite pozitivni

Pozitivan ton potiče volju zasudjelovanjem i dijeljenje. Humor je zakon! Tako će te inspirirati i uzbuditi svoje čitatelje.

Uključite sliku

Slika višestruko pojačava efekt vašeg posta i potiče na dijeljenje sadržaja. Neka bude obavezna!

Mobile friendly

Ne zaboravite da se danas društvenim mrežama pristupa najviše s mobilnih uređaja. Vodite o tome računa kada odabirete sliku koja mora biti dovoljno jednostavna da je upotrebljiva i na malim zaslonima.

Obavezno link

Obavezno osigurajte link na svoju stranicu gdje nudite proizvod/uslugu/ideju. Neka link bude jasno uočljiv jer to jako utječe na klikanje.

Povežite se s korisnicima

Obavezno odgovarajte na komentare i potičite diskusiju. Pazite na ton i riječnik. Povezujte se s ljudima na mrežama. To je neprocjenjivo!

Pametno planirajte timing

Ne objavljujte samo u radno vrijeme vaše firme već onda kada kad je najviše vaše ciljane publike online. Tako će te biti vidljiviji i osigurati više reakcija. Idealno vrijem za FB je popodne između 13.00 i 16.00. Najgore vrijeme je od 20.00 do 8.00 po noći.

Odgovori

Pretplata na newsletter

Poučni članci i korisni savjeti o digitalnom marketingu, povećanju prodaje, poduzetnišvu, liderstvu, umjetnoj inteligenciji…