Digitalni marketing

SEO optimizacija, Facebook Ads i Google Ads kampanje te content marketing

Ljetni popust

30%

Dana
Sati
Minuta

Zašto digitalni marketing?

Digitalni marketing je uneo revoluciju u poslovno oglašavanje. Osnovni preduvjet za kvalitetni digitalni marketing je dobra web stranica.

Metode digitalnog marketinga  su optimizacija web stranice za tražilice (SEO), kampanje oglašavanja po ključnim riječima (Google Ads) ili karakteristikama korisnika (Facebook ads, LinkedIn Ads), content marketing (blog, društvene mreže; Facebook, LinkedIn, Tweeter, Instagram, Pinterest,…), video marketing, YouTube kanal ili e mail kampanja (i newsletter).

Cilj je privuči što više korisnika na vlastite web stranice gdje se odvija konverzija u željeni rezultat (prodaja, informacija o novom proizvodu, prikupljanje podataka od klijenta, podizanje svijesti o brandu…). Pri tome naš klijent precizno definira budžet, oglašavanje je vrlo ciljano, nadzor nad mjerljivim rezultatima je u realnom vremenu a prilagodbe kampanje su moguće u bilo kojem trenutku.

Koje vam usluge digitalnog marketinga možemo pružiti?

Zašto odabrati Princeps za digitalni marketing ?

Odabir naše agencije za digitalni marketing donosi puno prednosti.

SEO Serach Engine Optimisation

Search Engine Optimisation (SEO) je prilagodba sadržaja i dizajna web stranice (ali i sadržaja za objavu na društvenim mrežama) koja rezultira boljim rangiranjem u google tražilici. Preko 90 posto korisnika googla pregledava samo 1 stranicu pretrage! SEO je složen i dugotrajan proces, koji ovisi o mnogo čimbenika od kojih su najvažniji kvalitetan i relevantan sadržaj (koji se često ažurira), inteligentno korištenje ključnih riječi u linkovima, naslovima, nazivima slika te opisima stranica, kvalitetno odrađenom programiranju i dizajnu web stranice te povezanosti vaše stranice s drugim stranicama putem linkova.

Facebook Ads kampanja

Sa preko milijardu korisnika, facebook je najpopularnija društvena mreža, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Nema bržeg, lakšeg i jeftinijeg načina da dosegnete veliki broj korisnika u kratkom vremenu.

Kampanja na facebooku se sastoji od raznih vrsta oglasa koji vode na vašu facebook ili web stranicu. Dostupne su brojne opcije targetiranja, a retargetiranje i remarketiranje se obavlja putem posebnog koda koji se ugrađuje u vašu web stranicu. Pošto facebook posjeduje ogromnu bazu podataka o svim svojim korisnicima, mogućnosti preciznog ciljnja kampanje su zapanjujuće.

Efekt kampanje možemo pratit u realnom vremenu i reagirati po potrebi optimizacijom i ažuriranjem. Budžet definirate sami a plaća se CPC ili CPM (po kliku ili po prikazu)

Google Ads i AdSense kampanja

90% svih pretraživanja na internetu  po ključnim riječima se odvija preko Google tražilice. Vaš Google Ads oglas, definiran relevantim ključnim riječima,  pojavljuje se na prvoj stranici takve pretrage, na vrhu ili u stupcu sa strane,  što znači da se prikazuje samo ljudima koji su zainteresirani za te relevantne pojmove. Tek kada posjetitelj klikne na vaš oglas, s vašeg oglašivačkog računa se odbija određeni iznos novca (PPC pay per click).

AdSenseoglas se prikazuje na web stranicama koje su googlu prepustili prostor  za prikaz  oglasa (Google Display Network) npr na portalima, časopisima…

Na rezultat kampanje (broj posjetitelja na vašoj stranici, kvalitetu posjetitelja, trošak oglašavanja, udio konverzije tj poželjne reakcije posjetitelja…) utječe puno faktora; izgled i sadržaj oglasa, odabir ključnih rijeći (kao i negativnih ključnih rijeći koje dodatno izoštravaju ciljanje), definiranje budžeta oglašavanja…  Za dobro kreiranu, optimiziranu i nadziranu kampanju, potrebna vam je pomoć eksperata. Mi ćemo inteligentno iskoristiti vaš budžet za maksimalni učinak kampanje.

Content marketing

Content marketing označava proizvodnju sadržaja za objavu na blogu (web stranica) ili društvenim mrežama. To može biti tekst, infografike, slike ili u posljednje vrijeme sve važniji video. Naša velika prednost je što imamo kreativni tim koji se bavi proizvodnjom svih tih sadržaja. Prilikom objave bitno je pridržavati se SEO pravila jer onda svaki prilog koji objavite u blogu ili na mrežama svojim sadržajem privlači posjetitelje na vašu stranicu. Zbog velike brojnosti korisnika, društvene mreže (facebook, instagram, youtube, linkedin, pinterest, tweeter…) su mjesto na kojem vaš posao mora biti prisutan. Redovno ažuriranje sadržaja, oblikovanog da izazove željeni učinak, zahtjeva puno vremena i poznavanje brojnih trikova. Bitno je i povezivanje sadržaja na društvenoj mreži sa web stranicom, koja je okosnica svake strategije digitalnog marketinga. Mi živimo na društvenim mrežama, poznajemo njihove tajne i razumijemo kako ih se može iskoristiti za razvoj vašeg poslovanja.

Tajna oružja facebook i google kampanja

Targetiranje

Ciljanje korisnika kojima će vaš oglas biti prikazan prema njihovim demografskim osobinama (lokacija, dob, spol...), interesima, sklonostima, aktivnostima.

Retargetiranje

Pronalaženje novih potencijalnih posjetitelja vaše web stranice uspoređivanjem njihovih osobina, navika i aktivnosti s osoba koje su već posjetile stranicu.

Remarketiranje

Praćenje klijenta koji je posjetio vašu web stranicu i ponovljeno prikazivanje oglasa kroz razne kanale na internetu radi povećanja šanse za poželjnom reakcijom.

Budžetiranje

Planiranje ukupnog troška kampanje i načina na koji će se taj iznos trošiti (npr licitiranje za ključne riječi...) Bitna stavka izrade kampanje.

Analitika

Praćene rezultata kampanjena dnevnoj bazi i shodno tome podešavanje i prilagodba kampanje, oglasa, budžeta, licitiranja...

Utjecaj na SEO

Uspješna kampanja vodi ka povećanju prometa na vašoj web stranici, uspostavljanju novih linkova na vaš sadržaj, povećanom broju komentara...sve to pozitivno utječe na SEO

Bitne kratice u digitalnom marketingu

PPC (Pay per click) Vrsta oglasa kod kojeg se novac skida s vašeg oglašivačkog računa kad posjetitelj klikne na oglas

CPC (Cost per clik) Iznos koji se skida s vašeg oglašivačkog računa kada klijent klikne na vaš PPC oglas

CPM (cost per 1000 impresions) Iznos koji se skida s vašeg oglašivačkog  računa kada vaš oglas bude prikazan 1000 puta

ROI (Return on investment) Povrat na ulaganje, što je veći kampanja je uspješnija

CTR (Click-through rate) Udio posjetitelja koji su kliknuli na oglas u odnosu na ukupan broj onih kojima je prikazan oglas

BR (bounce rate) Udio posjetitelja koji su napustili web site nakon pregleda prve stranice

CR (conversion rate) Udio posjetitelja koji su, slijedeći oglas, odradili transkaciju (konverzija) u odnosu na ukupan broj posjetitelja koji su došli na stranicu slijedeći oglas.

LP (Landing pages) Posebno napravljene stranice u sklopu vašeg web sitea na koje posjetitelj dolazi nakon klika na vaš oglas, a čije oblokovanje suptilno potiče klijenta na željenu reakciju

Oglašivački račun je  iznos koji ste predvidjeli i uplatili (budžet) za neku kampanju u nekom vremenskom periodu. Više od toga se neće potrošiti tijekom tog perioda u kampanji.

Uvjerili smo vas?

Nazovite nas još danas!

095 775 2313