
Branding
Brand je percepcija cjelokupnog imagea vaše firme ili marke. To uključuje vizualni identitet ali i odnos s klijentima, sustav vrijednosti firme i priču koju želite prenijeti te ton kojim ju želite prenijeti. Dakle, kada je u službi brandinga, grafički dizajn nije samo vizualna prezentacija već i emocionalni doživljaj. Dobar dizajn za poslovne tiskovine mora izazvati ljudsku reakciju – razmišljanje, spoznaju ili osjećaj. Stoga je potrebno grafički dizajn detaljno i dalekosežno promišljati. Naši dizajneri su sposobni shvatiti vaše ciljeve i kroz vizualno oblikovanje ispričati priču o vašem brandu.
Što možemo dizajnirati za vas?
Vizualni branding
Knjiga vizualnog standarda
Logotip
Vizit karte
Memorandumi
Uređenje sajamskih štandova
Promotivne tiskovine
Katalozi / brošure / letci
jumbo plakati / posteri / zastave
ambalaža / naljepnice
rokovnici / kalendari
Digitalni proizvodi
Power point prezentacije
Grafički elementi za web
Grafička oprema videa
Fotografije
Zašto odabrati Princeps za grafički dizajn?
Odgovor na ovo pitanje je jednostavan: iskustvo i zaokružena ponuda.
Naši dizajneri se bave grafičkim dizajnom već 20-ak godina. Imaju iskustva u oblikovanju svih vrsta grafičkih proizvoda i dobro poznaju tajne zanata i potencijalne zamke kojih početnici nisu niti svjesni. Imamo odlične odnose sa tiskarama i možemo vam osigurati povoljne cijene tiska!
Zahvaljujući drugim odjelima u naši usklađenost svih naših proizvoda te “in house” dodatne usluge (foto i video, web dizajn i prevođenje te digitalni marketing) što s jedne strane omogućava laganu izgradnju branda na jednom mjestu a s druge strane značajno snižava troškove!



Naš pristup grafičkom dizajnu
Jednostavan i efikasan izgled
Pretrpan dizajn može biti zbunjujuć te razdvojit ideju o prednostima vašeg branda od vaše ciljane publike. Neovisno o mediju, kada je u pitanju grafički dizajn, jasnoća je presudna. Čist i jednostavan izgled s preciznom porukom će prije privući pažnju i prenijeti poruku..
Pristupačan sadržaj
Kada je u pitanju materijal bogat tekstom, bitno je velike blokove teksta razbiti slikama, listama ili grafički istaknutim bitnijim izvadcima iz teksta. Treba voditi računa o fontovima, bojama te odabrati prikladan format tiskanog materijala, koji će najjezgrovitije i najlakše prenijeti vašu poruku.