PPC (Pay per click) Vrsta oglasa kod kojeg se novac skida s vašeg oglašivačkog računa kad posjetitelj klikne na oglas
CPC (Cost per clik) Iznos koji se skida s vašeg oglašivačkog računa kada klijent klikne na vaš PPC oglas
CPM (cost per 1000 impresions) Iznos koji se skida s vašeg oglašivačkog računa kada vaš oglas bude prikazan 1000 puta
ROI (Return on investment) Povrat na ulaganje, što je veći kampanja je uspješnija
CTR (Click-through rate) Udio posjetitelja koji su kliknuli na oglas u odnosu na ukupan broj onih kojima je prikazan oglas
BR (bounce rate) Udio posjetitelja koji su napustili web site nakon pregleda prve stranice
CR (conversion rate) Udio posjetitelja koji su, slijedeći oglas, odradili transkaciju (konverzija) u odnosu na ukupan broj posjetitelja koji su došli na stranicu slijedeći oglas.
LP (Landing pages) Posebno napravljene stranice u sklopu vašeg web sitea na koje posjetitelj dolazi nakon klika na vaš oglas, a čije oblokovanje suptilno potiče klijenta na željenu reakciju
Oglašivački račun je iznos koji ste predvidjeli i uplatili (budžet) za neku kampanju u nekom vremenskom periodu. Više od toga se neće potrošiti tijekom tog perioda u kampanji.