Dajte podršku zaposlenicima kada ju trebaju

Osnažite svoje zaposlenike da sami izađu van i rade svoj posao, ali kada im je potrebna pomoć, pobrinite se osigurati smjernice i podršku. To ponekad znači dopustiti zaposlenicima da pogriješe. Ako se to i dogodi, morate dati podršku i pomoći riješiti izazov. Neuspjeh može biti dobra lekcija ako ih podržite kroz događaj i učinite ga iskustvom iz kojeg se uči. Davanje podrške ne samo da će graditi povjerenje, već i pomoći razvijanju veće angažiranosti zaposlenika.

Olakšajte svladavanje prepreka

Prepreke i problemi se javljaju stalno na radnom mjesatu. Veliki dio priče o podupiranju svojih zaposlenika i razvijanju povjerenja u timu je da se pobrinete za uklanjanje prepreka. Ako zaposlenik može računati da će te im olakšati posao tijekom tih kritičnih trenutaka onda ste postigli ključni uspjeh u izgradnji povjerenja.

Pohvalite i najmanji napredak

Svatko ima prednosti i slabosti. Kada zaposlenici rade na određenoj vještini ili zadatku gdje su slabi morate prepoznati svaki mali uspjeh. Ova praksa će pojačati pozitivne rezultate i pomoći im da steknu povjerenje u sebe. Samo pazite da su pohvale prave, iskrene i precizno određene u vezi poboljšanja koje želite pohvaliti.

Izgradite njihovo samopouzdanje

Samopouzdanje je odlučujući aspekt zaposlenikove angažiranosti. Ako želite razviti takvog zaposlenika, usredotočiti se na izgradnju njihovog samopouzdanja. To znači da se iskreno interesirate za njih, brinete za njihovo dobro i podržavate kada trebaju pomoć.

Kada razmišljate o izgradnji povjerenja u timu morate shvatiti da to nije posao od jednog dana. To je nešto što se gradi s vremenom. Kao menadžer, morate biti spremni posvetiti se dugoročnom cilju izgradnje tima. Samo tom spremnošću na dugoročni zadatak, možete izgraditi tim potpuno angažiranih zaposlenika.

Odgovori

Pretplata na newsletter

Poučni članci i korisni savjeti o digitalnom marketingu, povećanju prodaje, poduzetnišvu, liderstvu, umjetnoj inteligenciji…