Pružite informaciju
Najprivlačniji su oni postovi koji informiraju o nečemu ali otkrivaju samo dio informacije potičući čitatelje da kliknu na link u potrazi za ostatkom.
Budite pozitivni
Pozitivan ton potiče volju zasudjelovanjem i dijeljenje. Humor je zakon! Tako će te inspirirati i uzbuditi svoje čitatelje.
Uključite sliku
Slika višestruko pojačava efekt vašeg posta i potiče na dijeljenje sadržaja. Neka bude obavezna!
Mobile friendly
Ne zaboravite da se danas društvenim mrežama pristupa najviše s mobilnih uređaja. Vodite o tome računa kada odabirete sliku koja mora biti dovoljno jednostavna da je upotrebljiva i na malim zaslonima.
Obavezno link
Obavezno osigurajte link na svoju stranicu gdje nudite proizvod/uslugu/ideju. Neka link bude jasno uočljiv jer to jako utječe na klikanje.
Povežite se s korisnicima
Obavezno odgovarajte na komentare i potičite diskusiju. Pazite na ton i riječnik. Povezujte se s ljudima na mrežama. To je neprocjenjivo!
Pametno planirajte timing
Ne objavljujte samo u radno vrijeme vaše firme već onda kada kad je najviše vaše ciljane publike online. Tako će te biti vidljiviji i osigurati više reakcija. Idealno vrijem za FB je popodne između 13.00 i 16.00. Najgore vrijeme je od 20.00 do 8.00 po noći.