Oprez sa ključnim riječima (Keywords)
Prošli su dani natrpavanja ključnim riječima. Stavite ključnu riječ u naslov i 1-2 puta u tekst. To je dovoljno.
Razvijet Glas ili Brand s kojim se klijenti mogu identificirati
Njegujte ujednačen ton, osobnost i poruku za svoj brand. Prepoznatljivost utemeljena na navici je ključna!
Izgradite povjerenje utemeljeno na transparentnosti
Zaboravite na patronizirajući ton i aroganciju. Dopustite klijentima da sudjeluju u oblikovanju vaših poslovnih ideja i upoznajte ih, kroz navođenje autorstva i društvene mreže, sa članovima svog tima.
Iskoristite maksimum iz Velike Ideje koristeći više raznih platformi
Velike ideje se mogu objaviti u više različitih formata npr; blog, društvene mreže, video, audiopodcast, infografike… Educirajte se ili koristite usluge vanjskog servisa i iskoristite sve blagodati digitalnog marketing.
Sve je u naslovu
Pažljivo oblikujte naslove članaka kao bi ste privukli interes čitatelja/klijenata. Ne zaboravite na ključne riječi!
Koristite novosti
O čemu svi pričaju? Iskoristite aktualne teme i pronađite njihovu vezu s vašim prozvodima, uslugama, brandom. Diskutirajte o tome s ciljanim auditorijem.
Opterećeni ste povjesnim balastom
Griješili ste u prošlosti i zatrpali stranicu SEO greškama i lošim sadržajem koji vas sada penalizira na Googlu? Pročistite se od tog balasta kako bi novi, kvalitetniji sadržaj, počeo brže donositi efekte.
Nemojte samo objavljivati..uključite se
Pratite reakcije i odgovore na svoj sadržaj, analizirajte i oblikujte buduće aktivnosti i sadržaje prema reakcijama čitatelja. Čitatelji reagiraju na kvalitetan sadržaj.Povratna informacija je vrijedna zlata!
Kvalitetan sadržaj se sam shera
Marketing utemeljen na kvalitetnom sadržaju zamjenjuje puno truda uloženog u izgradnju linkova prema vašim stranicama. Ljudi prirodno i spontano dijele kvalitetan sadržaj.
Planirajte
Napravite raspored objavljivanja i zapisujte sve ideje i planove za sadržaj. Pridržavajte se disciplinirano rasporeda i plana.
Tražite ideje na različitim izvorima
Posjećujte raznolike stranice i forume i proširite svoj horizont. Držite se podalje od izvora informacija na kojima se napajaju vaši konkurenti. Održat će te tako originalnost i zanimljivost.
Kvaliteta je podjednako bitna kao i kvantitet
Bolje objaviti na blogu jedan kvalitetan članak tjedno nego pet niskokvalitetnih postova tjedno.
Kvantitet je i dalje bitan
Objavljujte i dalje bar jedan članak/post tjedno. Ako objavljujete rjeđe, vaši čitatelji će početi gubiti interes.
Dajte si vremena
Ne forsirajte ako nemate inspiraciju i dajte si vremena, radeći kvalitetno. Uspijeh neće doći preko noći.
Tko vam je najveći neprijatelj?
Vaš najveći neprijatelj je dosadan sadržaj. To nitko ne čita! On ne izaziva nikakvu reakciju!
Iskoritite jedan sadržaj da promovirate drugi
Dodajte na dnu posta linkove na slične postove, dijelite postove na mrežama, u newsletteru ili e mail kampanjama…
Reciklirajte svoje najveće hitove
Pratite koji su postovi/članci izazvali najveći promet i reakcije čitatelja. Ponovo podijelite te postove kroz društvene mreže ali i obradite istu temu ponovo u novom postu.
Uvijek iznova postavite isto pitanje
Uvijek kritički procijenite vlastit post i postavite si isto pitanje: “Da li je vrijedan čitateljevog vremena?”
Iskoristite sadržaj da pretvorite čitatelje/fanove u kupce/klijente
Ne zaboravite u svoj post uključiti poziv na akciju, uključite u post promocije, ponudite mogućnost narudžbe…